Benvolguts Catalans, he arribat al món dels blog’s!

Estelada amb la silueta dels PPCCBones Catalans,

Estreno aquest blog amb l’intenció d’expressar les meves idees i difondre-les a tot aquell que les vulgui llegir, però, ja us adverteixo ara que no callaré, o sigui que aneu-vos acustumant a passar per aqui a deixar la vostre ehh.

Ara, siguem sincers, no tinc gaires ganes d’escriure, estic mirant el partit entre el Saragossa i el Madrid (de moment 2-2, min87), vinc d’un cap de setmana bastant carregat i estic cansat.

Per començar amb bon peu li donaré les gràcies al meu pare (http://rogermllo.wordpress.com) per haver-me ensenyat aquest format i canviar de costums (abans només utilitzava el format fotolog, però després d’haver-me’n tancat 6 per expressar les meves idees ja en començo a estar fins als nassos), gràcies per ensenar-me mes o menys el seu funcionamennt, però sobretot, gràcies per haver-me format així, estic molt orgullós de ser català i culé i to això m’ho has ensenyat t, o sigui que, per enèssima vegada, te’n donc les gràcies per haver-me criat així.

Visca la terra! ||*||

Anuncis

11 Respostes to “Benvolguts Catalans, he arribat al món dels blog’s!”

  1. Valee Joan, ja he escrit dos comentaris i no sé si és que surten en un altre lloc o què, però jo no els veig :S
    No em tornaré a matar a escriu-re un tercer comentari mínimamament currat, així que aquí ho deixo.
    Un petó!

  2. Mosssssssssoooooooooooooooo, posa el meu bloc correctament… amb la a, perqué ara surt http://rogermllo.wordpress.com, i no enllaça amb la meva pàgina de casualitat. Ja t’ensenyaré tot el que pots començar a fer per fer-lo grandiós… com tu!!! Gràcies pel comentari!!

  3. Joan,

    Que vagi bé el blog, però unes recomanacions que m’agradaria les prenguessis en un to positiu i constructiu.

    Mira atentament com reacciones amb determinades persones, i procura modificar-ho.

    Serà millor, per tu en primer lloc, i per les relacions amb els altres.

    Les respostes pocasoltes i a vegades amb tons agressius no porten enlloc.

    Pensa-ho senzillament.

    No pretenc alliçonar a ningú, però, pensa-ho.

    Ets capaç de fer-ho.

    jesús

  4. danii!! Says:

    eii joannn!!
    poss re k sapigass k e vist el teuu blog
    k noo u e llesgit xk fa pall xotee comenntat… =P
    bingaaa cuidatt!!

  5. Gerard Says:

    Gran Joan Gran

  6. anneta_ppcc Says:

    😉

    Molt ben dit!!!

    Esque no sé que fas amb els fotolog’s que…sempre acaben tancante’l!!!

    =)

    Ja m’aniré passant!!

    T’esTiimOo Joan!

    ETS DEU!

    anneta ||*||

  7. Bé bé joan!
    em de crear la revolució dels blogs!
    i fer-lia pua als fotologs^^
    ja m’en anire pasant, que mola molt el format i tot =)

    petons;)

  8. tu santa madre Says:

    joan nen como das la pena asi te lo digo, eres un pringadoo, viva españa, y viva el gran Hitler y su seguidor el gran señor Franco.
    Si Franco levantara cabeza y viera toda esta chusma, cabezaasss rodariann,, joojojojo qe ganasss de qe llege algo parecido,,, muerte a los catalaneeess!!!

    VIVA ESPAÑAA COÑOO!!

  9. lolazoOoOo!!! Says:

    wala, aki a agut molt de copiar i pegar!!!

    gran paguina poc joan xD ES n COÑA APA DEW

  10. no eres mas que un puto fascista imperialista
    si en españa hubiera un gobierno como dios manda esarias colgado del cuello por traidor, habria que mataros a todos y con vuestra sangre marcar las fronteras de españa para que a nadie se le olvide lo grande que es.
    nos veremos en el campo de batalla si teneis cojones

  11. aixo va per tu alber dels pabrots ets un fatxista fill de puta i españa es una merda ojala les fronteres d’españa estiguessin marcades de sang aixi no afectaria catalunya

    VISCA CATALUNYA I VISCA EL BARÇA
    i si volen k em ppengin pel coll els putus faxistes per dir aixo, pero JO SOC CATALÀ I N’ESTIC ORGULLOS

Deixa un comentari

