Tenia el cap de setmana perfecte i l’he cagada.

Els A-cero en directe

Els A-cero en directe

El divendres, per acabar la setmana jove, un concert desde les 6 de la tarda de tots els grups torrellencs, entre ells Asak o Metralletas distorsionadas, i a la nit el concert d’A-cero a Santa Coloma amb el Petja equivocant-se i oblidant-se la lletra de les cançons, veure això no té preu.

I en teoria demà tenia un final de setmana perfecte, anava a Igualada a veure els Obrint Pas i quedar amb la Laura, altrament coneguda com la Monty, i pillar el cegu del mil i passar-m’ho de putíssima mare, el que passa es que un error innocent, com és el d’equivocar-se de dia ha causat la meva baixa en el concert i per conseqüent la meva petita depressió de final de setmana. Al final el que ha passat és que vaig llegir un comentari al fotolog de la Maria que deia que el concert d’Obrint Pas era el dia 6, jo innocent de mi, vaig creure-m’ho, i vaig planejar un cap de setmana perfecte a Igualada al diumenge a la nit, empalmar i tornar a Torrelles el dilluns al mati, quin n’ha sigut el problema? Doncs que el concert no era pas el diumenge, sinó el Dissabte però com que no començava fins les dotze de la nit no es considerava dissabte sinó que ja era el dia 6 o sigui que vaig caure en la trampa del temps i no hi vaig caure. Quan m’ha trucat la monty a 2 quarts d’11 preguntant-me si venia o no m’ha caigut el món a sobre, és curiós com una ilusió com la de crear-se un cap de setmana perfecte se te’n va en orris en una sola paraula després d’una pregunta molt innocent: -El concert no és demà? -NO!

 

Núria, em vas avisar, però no et  vaig fer cas, aquesta si que ha sigut una de les pitjors cagades que he fet mai, merci per advertir-me.

 

A-cero i Alba, per si ho llegiu, sou uns putos cracks, us estimo un ou, us vull veure més sovint.

Anuncis

3 Respostes to “”

  1. Apaaa, si hi surto jo i tot xD!

    Ho sento, però havia de riure, ho has d’entendre!
    Però vaa Joaan, no t’enfadis siusplau! 🙂

    Per cert, avui potser jo si que vaig a veure Obrint Pas a Terrassa! =)

    Un petó!

    PD: El test aquell l’has copiat del meu fotolog xD!

  2. anneeTaa ||*|| Says:

    Joan!!!

    Ets tot un crack, aquestes coses només et pasen a tu!
    jajaaajajaaa

    Es conya tio, li pot pasar a tothom!!!

    😉

    No t’enfadis home, que no m’he rist de tu, simplement m’ha fet gràcia la situació!!!

    =)

    I aveure si al de Terrassa si que vas!!! =P

    T’estimo Joan!!!

    anneta ||*||

  3. Jo tmb et vull veure més tiu!!
    que va ser la ostia! espero veuret el dia 11 a pallejà! No pots faltar! a més no toca un grup ni dos, toquen mil pq es la universal empalmada de pallejà!!
    Va ser la ostia si senyor!!! genial genial!
    I que vegis que llegeixo sempre el blog;)
    petons macu, ets un crak! em deus una fotu!!

    TA QUERU!

    P.D: a tu més Carla! que se que t’arriven aquestes cosetes!

Deixa un comentari

