Després d’un dijous mogudet per Terrassa ja que vaig haver d’anar a fer la declaració judicial davant dels jutges i la roda de reconeixement del sospitosos de l’atracament, avui he aconseguit miraculosament que la mare deixés de preocupar-se per lo que em pogués passar si anava al concert de Pallejà i, efectivament, hi he anat, són dos quarts de vuit del matí, però es que tenia moltes ganes d’escriure no sé perquè. La veritat és que el d’avui ha sigut un gran concert, he arribat a Sant Vicenç a les 11 i a l’estació m’estava esperant l’Alba (http://www.aleteodeunamariposa.blogspot.com ) i tot i que ens hem trobat el killu del Gabi que feia tres-cents mil anys que no el veia hem arribat a Pallejà, hem trobat el lloc del concert, el nimo i el canye i tota la tropa de la farlopa i per allà a les 12 o a la 1, la veritat és que al no tenir rellotge anava un pèl desorientat, han començat a tocar unes ties que feien un rock ben tranquil però ens ha servit per anar cremant motors. Després la Rumba de la pegatina ens ha fet suar com a porcs i el petja l’steve i jo hem acabat sense samarreta tot demacrats per allà al mig, al final de tot, quan ja estavem rebentadíssims els Sota de Palos han vingut a tocar els nassos i ens han deixat encara més baldats, quina gran actuació, m’ha agradat molt, llastima que les idiotes de seguretat no deixéssin cel·lebrar-ho com deu mana, les festes s’han de fer com a Torrelles, sense seguretat! Bé, al final hem acabat per allà quarts de sis, hem hagut d’esperar ben poc a que passéssin els primers trens i hem arribat a Sant Vicenç que no arribàvem per agafar l’autobus, per sort, el pare de canye estava per allà i ens ha portat cap a Torrelles.

I ara, arribo a casa, em connecto una estona i al navegar un rato descobreixo la mateixa història de sempre, la tia que m’agrada està penjada per un altre, que hi farem, ja m’ha passat tantes vegades això que no sé ni per on començar.

En tot cas, bona nit macos!

 

Anuncis

Una resposta to “”

  1. són molt grans es un tresor entre el bataka de sota de palos i jo, jejeje.
    I el noi dels xiclets li vaig comprar xiclets, pero no es igual que el bataka, es monu pero no em fa sentir peixus a l’estomac.

    petons!

Deixa un comentari

