Simplement patètic!

Ahir al vespre, després de tornar de la festa de cel·lebració del meu divuitè aniversari vaig veure amb la meva famila el partit de futbol entre els dos equips de la ciutat andalusa de Sevilla, amb la trista actuació de grups neonazis ensenyant banderes espanyoles amb aguiletes i amb creus gamades, fins i tot unes en contra de S.H.A.R.P.
Verdaderament vaig sentir una gran tristor per aquells desgraciats que pensen que aquests dogmes són un sentiment a seguir. antinazis

Anuncis

3 Respostes to “Simplement patètic!”

  1. jo tmb torno a estar aqui T_T

  2. ei ola mol bonees

    numes di que tens un blog mol currat i k magradat

    apa dons

    salut!

  3. Tio ets la canya

Deixa un comentari

