Necessito ajuda

Des d’aqui demano a tots aquells que tingueu un blog i conegueu les festes del Tura (Olot) o la festa de l’estany (Puigcerdà) li agraïria que em pogués explicar quelcom sobre tal cel·lebració ja que m’aniria de conya per a poder-ho explicar en el meu treball de recerca, en que el tema és justament aquest, la evolució històrica d’aquestes dues festes.
Merci a tots aquells que em volgueu ajudar.

Anuncis

2 Respostes to “Necessito ajuda”

  1. Hola,

    Et passo el meu mail per si vols saber res de la Festa de l’Estany:

    enric@bdpcenter.com

    Salut!

  2. visit back my blog .. ya…

Deixa un comentari

